بیمه پاسارگاد بهارستان

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

مشاوره تخصصی وصدور آنلاین بیمه

instagram

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

"آژانس بیمه" سایت تخصصی مشاوره و صدور آن لاین انواع بیمه
بیمه عمرو تامین آتیه
بیمه شخص ثالث
بیمه بدنه اتومبیل
بیمه آتش سوزی
بیمه مسئولیت
و....
09197702011
02156383001

هم بیمه کنید و هم سرمایه گذاری

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۴۱ ب.ظ

هم بیمه کنید و هم سرمایه گذاری

بیمه عمر و سرمایه گذاری ! زندگی همیشه بالا و پایین دارد. در حالی که شما با خیال آسوده سر به بالین می‌گذارید و برنامه‌های کاری فردا را چک می‌کنید فرد دیگری با درد ناشی از یک بیماری مزمن دست و پنجه نرم می‌کند و این چرخه تلخ شیرین زندگانی هرگز پایان نمی‌پذیرد؛ اما عمر ما بالاخره روزی به سر می‌رسد. بنابراین اگر اکنون سرحال هستید و بدون هیچ مشکلی مشغول کار کردن هستید اصلا مشخص نیست که در آینده حوادث ناگوار زندگی دامن‌گیر شما نشود. تا کی هراس از این واقعیت تلخ را باید همراه خود داشته باشیم و نگاه از آینده ما را بترساند؟

بیمه عمر مفهوم تازه‌ای در سیستم بیمه دنیا است که بالاخره توانسته به بیم از آینده بسیاری با آینده‌نگری از سنین پایین خاتمه دهد. سازوکار بیمه عمر و سرمایه‌گذاری در کشورهای مختلف متفاوت است اما بر اساس سرمایه‌گذاری مبلغی از درآمد ماهانه سال‌هایی است که با تن سالم مشغول کار هستیم بلکه بتوانیم در سنین ازکارافتادگی و در صورت وقوع حوادث غیرمترقبه مثل یک پشتیبان واقعی روی آن حساب کنیم.

بیمه عمر پاسارگاد در سبزدشت

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری پاسارگاد در کنار پوشش های بیمه‌ای، مزایای سرمایه‌گذاری و مالی ارزشمندی را برای فرد بیمه شده دارد که وی می‌تواند از ابتدای بیمه‌نامه از همه مزایای مالی بیمه عمر خود استفاده نماید. دو مزیت مهم سرمایه‌گذاری در بیمه پاسارگاد را می‌توان به شکل زیر بیان کرد.

    گرفتن وام بدون نیاز به ضامن و وثیقه : بیمه شده با پایان سال دوم می‌تواند تا ۹۰درصد از اندوخته خود را وام  بگیرد. میزان وامی که وی می تواند از محل اندوخته خود دریافت کند بر اساس حق بیمه پرداختی وی و سال بیمه‌ای بیمه‌نامه می‌باشد. هر چه میزان حق بیمه پرداختی شما بیشتر بودن و سال بیمه‌ای شما بالاتر باشد میزان اندوخته بیمه‌ای‌تان زیاد بوده و میزان وام دریافتی شما هم بیشتر خواهد بود.
    پرداخت سود قطعی و مشارکتی: شرکت بیمه پاسارگاد از زمان شروع بیمه عمر دو نوع سود تضمینی و مشارکتی را به بیمه‌نامه‌های عمر پرداخت می‌کند. میزان سود تضمینی بر اساس سود مصوب بیمه مرکزی پرداخت می‌شود. اما سود مشارکتی بر اساس سود سرمایه‌گذاری شرکت بیمه پاسارگاد در هر شرکت بیمه متفاوت بوده مقدار سود مشارکت هر سال بر اساس مصوبه مجمع سالانه شرکت بیمه پاسارگاد محاسبه شده و اعلام می‌شود.بیمه عمر پاسارگاد بهارستان

  • بیمه پاسارگاد در بهارستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی