بیمه پاسارگاد بهارستان

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

مشاوره تخصصی وصدور آنلاین بیمه

instagram

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

"آژانس بیمه" سایت تخصصی مشاوره و صدور آن لاین انواع بیمه
بیمه عمرو تامین آتیه
بیمه شخص ثالث
بیمه بدنه اتومبیل
بیمه آتش سوزی
بیمه مسئولیت
و....
09197702011
02156383001

 

 

6 دلیل مهم برای خرید بیمه عمر


1 – بهره‌گیری از اثر مرکب

در صورتی که شما ماهیانه 200 هزار تومان را در حسابی با سود سالیانه 18 درصد بگذارید و البته سود آن را برداشت نکنید، پس از سی سال در حدود سه میلیارد تومان سرمایه خواهید داشت، بدون هیج زحمتی.

این معجزه ی سود مرکب است. این اصلی است که ثروتمندان به کار می گیرند تا ریال‌های آنها شروع به زاد و ولد مضاعف کنند. مجموع پولی که شما در این سی سال کنار گذاشته اید 72 میلیون تومان است اما این معجزه‌ی ریاضی آن را به حدود سه میلیارد تومان تبدیل کرده است.

عاملی که بیمه عمر را منحصر به فرد می‌کند، اثر مرکب آن است. بدون اینکه مشکلی و نگرانی برای شما ایجاد کند با کمترین پس انداز و حتی با پس انداز مبلغ ماهیانه 100 هزار تومان، در زمان بازنشستگی سرمایه در حدود 3 میلیارد تومان داشته باشید.


2 – امکان دریافت وام بدون ضامن

تابه‌حال شاید برایمان پیش آمده باشد که نیاز ضروری به پول داشته باشیم و تصمیم بگیریم راه‌های مختلف را برای جور کردن آن امتحان کنیم. قطعاً یکی از اولین گزینه‌ها وام گرفتن است؛ ولی همان‌طور که می‌دانید دریافت وام از بانک‌ها یا مؤسسات اعتباری فرآیند طولانی دارد، به ضامن و وثیقه نیاز دارد و مکن است نتواند نیاز ما را به‌موقع برآورده کند. اینجا است که بیمه عمر می‌تواند به ما کمک کند. اگر بیمه عمر و سرمایه‌گذاری داشته باشیم می‌توانیم از این بیمه بدون نیاز به ضامن یا وثیقه وام دریافت کنیم.

بنابراین، در طول مدت بیمه نامه با افزایش پس‌انداز خود می‌توانید از وام هم بهره‌مند شوید بدون نیاز به ضامن و تنها از طریق اعتبار که کسب کرده‌اید.
3 – بهره‌مندی از پوشش‌های بیمه‌ای

 

می‌توانید از پوشش‌های بیمه‌ای از جمله پرداخت هزینه بیمارستانی در اثر خادثه و پوشش بیماری‌های پرهزینه (خاص) بهره مند شوید. پوشش دیگر پوشش از کار افتادگی و مستمری است.

زمانی که به برخی از افراد بیمه عمر پیشنهاد می‌شود، می‌گویند ما چند سال است بیمه تامین اجتماعی داریم و بازنشسته هم می‌شویم ولی قافل از این هستند که اگر خدای ناکرده یک هفته بعد شرایطی برای آنها به وجود آید که از کار افتاده شوند تنها یک ششم حقوق عادی خود را دریافت خواهند کرد.

یا مثلا شرایط دیگری را در نظر بگیرید فردی دو فرزند دارد و 10 سال تامین اجتماعی دارد در صورت فوت چه اتفاقی خواهد افتاد؟ تنها یک سوم حقوق برای دو فرزند و همسر شما باقی خواهد ماند. پس اگر شما بیمه تامین اجتماعی و یا خدمات درمانی دارید، بیمه عمر به مانند یک بیمه تکمیلی است که می تواند پشتیبان شما از زمان شروع قرارداد تا پایان قرارداد باشد.


4 – زندگی با آرامش بیشتر

بیمه نامه عمر در صورتی که توسط یک شرکت مطمئن به فروش رسیده باشد و کارشناس فروش شرکت هم اطلاعات قرارداد را به درستی به خریدار منتقل کرده باشد، بعد از تولید برای دارنده یک آرامش ایجاد می کند و تاثیر این آرامش حتی به اعضای جامعه هم منتقل می شود. چرا که خریدار می داند با هزینه کردن بخشی از درآمد ماهانه یا سالانه خود خطرات زندگی خود را تحت پوشش قرار داده است و بعد از سپری شدن این دوران می تواند به یک اندوخته نسبتا قابل ملاحظه دست پیدا کند. هر چند خرید بیمه نامه در یک تقسیم بندی کلی برای افراد مسن و جوان مزیت های مختلفی را به همراه می آورد، اما فصل مشترک این مزیت برای هر دو گروه دست یابی به خواسته هایی است که هنگام خرید بیمه نامه مدنظر داشته اند.

بیمه عمر پاسارگاد بهارستان
5 – تامین هزینه‌های زندگی در هنگام بازنشستگی

آیا تا بحال برای تامین مالی ایام بازنشستگی فکر کرده‌اید؟ آیا مایل نیستید علاوه بر حقوق بازنسشتگی و پاداش‌های پایان خدمت، سرمایه یا مستمری به عنوان مکمل آن داشته باشید؟ برای تامین آتیه فرزندانت‌ان و فراهم آوردن سرمایه‌ای مناسب برای آنان چه برنامه‌ای دارید؟

بیمه عمر می‌تواند با پرداخت مبلغی بصورت ماهانه، در هنگام بازنشستگی، هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش دهد و مانع سربار بودن شما نزد خانواده باشد.


6 – حفظ ارزش مبالغ پس‌انداز شده

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری این امکان را برای شما فراهم آورده است که با پس‌انداز مبالغ اندک، ضمن استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای و کاهش تبعات سنگین حوادث و اتفاقات ناگوار زندگی، امکان سرمایه‌گذاری حق‌بیمه‌های پرداختی فراهم گردد تا بدین ترتیب ضمن حفظ قدرت خرید پس‌اندازها، سرمایه‌ای مطمئن و مناسب برای استفاده شما و یا دیگر اعضای خانواده تشکیل گردد.

دریافت سود تشویقی در صورت پرداخت حق‌بیمه زودتر از تاریخ سررسید نیز در برخی شرکت‌ها وجود دارد. در این حالت در صورتی که حق بیمه قبل از سر رسید پرداخت شود، علاوه بر سود تضمینی به نسبت روزهایی که حق بیمه زودتر واریز شده سود بیشتری پرداخت خواهد شد.

 

  • بیمه پاسارگاد در بهارستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی