بیمه پاسارگاد بهارستان

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

مشاوره تخصصی وصدور آنلاین بیمه

instagram

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

"آژانس بیمه" سایت تخصصی مشاوره و صدور آن لاین انواع بیمه
بیمه عمرو تامین آتیه
بیمه شخص ثالث
بیمه بدنه اتومبیل
بیمه آتش سوزی
بیمه مسئولیت
و....
09197702011
02156383001

 

شرایط دریافت بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر در شرکت‌های مختلف شرایط متفاوتی دارد، برای مثال؛ شرایط سنی مورد پذیرش در شرکت‌ها متفاوت است که می‌تواند از ۱ تا ۷۰ سال باشد. سقف سنی در بیمه عمر پاسارگاد تا ۶۵ سال است به این شرط که مجموع سن بیمه‌شده با مدت زمان قرارداد بیمه عمر بیش از ۷۰ سال نشود. همچنین متقاضی بیمه عمر باید بالاتر از ۱۸ سال سن داشته و قادر به پرداخت حق بیمه مورد نظر خود باشد.در این بیمه بیمه‌گزار می‌تواند افراد زیر ۱۸ سال و حتی فرزند تازه متولد شده خود را نیز بیمه کند.

یکی دیگر از شرایط  بیمه عمر پاسارگاد سنجش وضعیت سلامتی فرد بیمه شده است. که بیمه‌گذار بایستی پاسخ دهد که آیا دچار بیماری خاص می‌باشد یا خیر. بنابراین دقت داشته باشید که در صورتی که دارای بیماری خاصی هستید، آنرا در فرم بیمه عمر مطرح کنید و مدارک پزشکی مورد نیاز را ارائه نمایید. زیرا در صورتی که دچار بیماری خاصی باشید و این موضوع به شرکت بیمه اطلاع داده نشود طبق قانون بیمه و شرایط بیمه عمر پاسارگاد، بیمه‌گر می‌تواند تعهدات خود را در قبال شما انجام ندهد.

  • بیمه پاسارگاد در بهارستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی