بیمه پاسارگاد بهارستان

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

مشاوره تخصصی وصدور آنلاین بیمه

instagram

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

"آژانس بیمه" سایت تخصصی مشاوره و صدور آن لاین انواع بیمه
بیمه عمرو تامین آتیه
بیمه شخص ثالث
بیمه بدنه اتومبیل
بیمه آتش سوزی
بیمه مسئولیت
و....
09197702011
02156383001

انواع خدمات شرکت بیمه پاسارگاد

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۲۱ ب.ظ

انواع خدمات شرکت بیمه پاسارگاد
 
۱- بیمه‌های اشخاص بیمه پاسارگاد

بیمه‌های اشخاص شامل بیمه عمر، بیمه‌های درمان، و بیمه حوادث می‌باشد.
۱-۱ بیمه‌ عمر پاسارگاد

بیمه عمر پاسارگاد از تنوع و محبوبیت بالایی برخوردار هستند. یکی از معروفترین این بیمه‌ها، بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد. سایر انواع بیمه‌های عمر پاسارگاد شامل بیمه عمر به شرط فوت، بیمه عمر زمانی با سرمایه ثابت، بیمه عمر زمانی با سرمایه نزولی می‌باشد.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با انواع بیمه‌های عمر پاسارگاد و همچنین اطلاع از مزایا، پوشش‌ها و … به مطلب بیمه عمر پاسارگاد رجوع کنید.


 
۱-۲  بیمه‌های درمان بیمه پاسارگاد

بیمه‌نامه‌های درمان در بیمه پاسارگاد در دو شاخه بیمه‌‌نامه‌های درمان تکمیلی و بیمه‌ مسافرتی خارج از کشور تقسیم بندی می‌شود.

    بیمه درمان تکمیلی پاسارگاد: این بیمه نامه به صورت بیمه تکمیلی گروهی و بیمه تکمیلی انفرادی بیمه گذاران خود را تحت پوشش قرار می‌دهد. که هر فرد بیمه شده می‌تواند بر اساس شرایط و پوشش‌های بیمه نامه خود از این بیمه نامه استفاده کند.
    بیمه مسافرتی پاسارگاد: این بیمه‌نامه برای جبران هزینه‌های درمانی و سایر خسارات تحت پوشش این بیمه نامه در خارج از کشور تهیه می‌شود که اگر مسافر بیمه شده در خارج از کشور دچار بیماری شود و یا صدمات بدنی داشته باشد می‌تواند از این بیمه نامه استفاده نماید.

 
۱-۳ بیمه حوادث پاسارگاد

این بیمه نامه برای جبران خساراتی که در اثر حادثه اتفاق افتاده باشد می‌باشد. پوشش‌های این بیمه نامه شامل پوشش فوت، نقص عضو و هزینه‌های پزشکی، ازکارافتادگی دائم و یا موقت می‌باشد. شرکت بیمه پاسارگاد این بیمه نامه را به دو صورت بیمه حوادث انفرادی و بیمه حوادث گروهی ارائه می‌کند.
 
۲- بیمه‌های اموال بیمه پاسارگاد

بیمه‌نامه‌های اموال شامل، بیمه‌های اتومبیل، بیمه‌های آتش سوزی، بیمه باربری، بیمه‌های مهندسی و بیمه‌های ریسک متنوع می‌باشد.


۲-۱ بیمه نامه‌های اتومبیل

بیمه‌نامه‌های اتومبیل برای جبران خسارات مالی و جانی که ممکن است اتفاق بیافتد می‌باشد. انواع بیمه اتومبیل شامل بیمه شخص ثالث پاسارگاد و بیمه بدنه پاسارگاد می‌باشد.

بیمه شخص ثالث پاسارگاد: بیمه نامه شخص ثالث بیمه‌نامه‌ای است اجباری که هر دارنده وسیله نقلیه باید این بیمه نامه را داشته باشد. بیمه شخص ثالث پاسارگاد می‌تواند خسارت های جانی و مالی پیش آمده را جبران کند، میزان تعهدات این بیمه نامه بر اساس میزان دیه هر سال محاسبه و تعیین می‌شود. مبلغ بیمه شخص ثالث پاسارگاد بر اساس سال ساخت خودرو و مدل خودرو، تعداد سیلندر و احتساب تعداد سال های داشتن عدم خسارت محاسبه می‌شود. البته بیمه پاسارگاد تخفیف بیمه شخص ثالث پاسارگاد را بر اساس تعداد سال‌های عدم خسارت به  بیمه گذاران ثالث ارائه می‌دهد.

بیمه بدنه پاسارگاد: این بیمه نامه خودروی شما در مقابل خسارات گوناگون از قبیل آتش سوزی، انفجار و صاعقه و سیل و زلزله، حادثه و تصادف، شکست شیشه، سرقت کلی و سرقت لوازم جزئی، پاشیده شدن رنگ و مواد شیمیایی و اسید تحت پوشش قرار می‌دهد. هزینه بیمه بدنه پاسارگاد بعد از تکمیل فرم پیشنهاد بیمه بدنه پاسارگاد و با احتساب تخفیف بیمه بدنه پاسارگاد محاسبه می‌شود.

  

۲-۲ بیمه آتش سوزی پاسارگاد

بیمه آتش سوزی، ساختمان و کلیه لوازم موجود در آن را در مقابل حوادثی از قبیل آتش سوزی، صاعقه و انفجار  بیمه می‌نماید که حتی می‌توانید از پوشش‌های اضافی این بیمه نامه از قبیل بیمه زلزله پاسارگاد، سیل و بلایای طبیعی، پوشش سرقت، سقوط هواپیما و هلی کوپتر، رانش زمین، ترکیدگی لوله آب و جبران ضایعات برف و باران نیز استفاده نمایید. انواع بیمه آتش سوزی پاسارگاد عبارتند از: بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، بیمه آتش سوزی واحدهای صنعتی، بیمه آتش سوزی واحدهای غیر صنعتی و انبارها.


۲-۳ بیمه باربری

بیمه باربری یکی از قدیمی‌ترین انواع بیمه نامه در صنعت بیمه در سراسر جهان است. بیمه پاسارگاد دو نوع بیمه نامه باربری از جمله بیمه باربری داخلی و بیمه باربری بین‌المللی را ارائه می‌دهد. که با انتخاب کلوزهای بیمه‌ای درست و مناسب می‌توانید در زمان خسارت پوشش کامل داشته باشید.
 
۲-۴ بیمه‌های مهندسی پاسارگاد

همه پروژه‌های عمرانی و سازه‌های صنعتی و ساختمانی از ابتدای شروع کار و در طول مدت نصب و راه اندازی در معرض خطرات گوناگون قرار دارند. برای تحت پوشش قرار دادن خسارت‌های ممکنه انواع بیمه‌های مهندسی پاسارگاد عبارتند از: بیمه تمام خطر پیمانکارن C.A.R، بیمه تمام خطر نصب E.AR، بیمه شکست ماشین آلات، بیمه تمام خطر سازه های تکمیل شده C.E.C.R، بیمه تجهیزات پیمانکاری و ماشین آلات کارگاهی C.P.M، بیمه تجهیزات الکترونیکی E.E، بیمه بویلر و مخازن تحت فشار، بیمه فساد کالا درسردخانه D.O.S.
 
۲-۵ بیمه با ریسک متنوع بیمه پاسارگاد

برخی از بیمه‌نامه‌ها هستند که موضوع بیمه شده شامل موارد خاص می‌شود که به این بیمه‌نامه‌ها، بیمه‌نامه های با ریسک متنوع گفته می‌شود. انواع بیمه با ریسک متنوع عبارتند از:

بیمه پول در صندوق: در این بیمه نامه وجوه نقد و اوراق بهادار موجود در صندوق و خزانه بانک‌ها و موسسات و شرکت‌ها را بر اساس شرایط بیمه نامه در طول مدت بیمه نامه به صورت 24 ساعته و در مقابل خطراتی از قبیل سرقت اعم از مسلحانه و غیر مسلحانه تحت پوشش قرار می‌گیرد

بیمه پول در راه: این بیمه‌نامه برای وجوه در حین نقل و انتقال انجام می‌شود. پوشش‌های این بیمه‌نامه برای خطراتی از قبیل آتش سوزی، انفجار و سرقت اعم از مسلحانه یا غیر مسلحانه می‌باشد.
از سایر بیمه‌های با ریسک متنوع می‌توان به بیمه انرژی و بیمه بدنه کشتی اشاره کرد.
 
۳- بیمه‌های مسئولیت بیمه پاسارگاد

بیمه‌های مسئولیت برای ارائه پوشش‌های لازم برای تمامی صاحبکاران، پیمانکاران، کارفرمایان و تمامی افرادی که مسئولیتی در مقابل نیروهای انسانی دارند انجام می‌شود. انواع بیمه‌نامه‌های مسئولیت بر اساس تخصص کاری هر شغلی طبقه‌بندی می‌شود. در واقع بیمه مسئولیت پاسارگاد برای جبران خسارات های مالی و جانی است که ناخواسته  پیش آمده باشد.

از انواع متنوع بیمه‌های مسئولیت پاسارگاد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، بیمه مسئولیت حمل و نقل، بیمه مسئولیت سازندگان ابنیه یا بیمه ساختمانی، بیمه‌های مسئولیت حرفه‌ای (مانند بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان، بیمه مسئولیت مدیران مجموعه‌های ورزشی در قبال مراجعه کنندگان، بیمه مسئولیت حرفه‌ای مهندسین طراح، محاسب و ناظر ساختمان و …).


 

تیم بیمه پاسارگاد بهارستان  تلاش می‌کند در کنار مطالب آموزشی خود (که در راستای افزایش سطح اطلاع مردم عزیز از صنعت بیمه است) به مشاوره رایگان جهت خرید مناسب بیمه نیز می‌پردازد تا درصورتی که شما هرگونه ابهامی از خرید انواع بیمه داشته باشید از حضور کارشناسان بیمه در آدرس شهرک سبزدشت -ابتدای سبزدشت -جنب آموزشگاه رانندگی آذربایجان -دفتر بیمه پاسارگاد حداکثر استفاده را ببرید.

 

  • بیمه پاسارگاد در بهارستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی