بیمه پاسارگاد بهارستان

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

مشاوره تخصصی وصدور آنلاین بیمه

instagram

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

"آژانس بیمه" سایت تخصصی مشاوره و صدور آن لاین انواع بیمه
بیمه عمرو تامین آتیه
بیمه شخص ثالث
بیمه بدنه اتومبیل
بیمه آتش سوزی
بیمه مسئولیت
و....
09197702011
02156383001

بیمه از کار افتادگی پاسارگاد ؛ سرپناهی مطمئن برای روزهای بارانی

هر فرد مشغول به کار در طول دوران حرفه‌ای و اشتغال روزهای متعددی را تجربه می‌کند. تمام روزها آفتابی نیستند و در برخی از روزها ابر بیماری، حوادث و خلاصه از کار افتادگی دائمی یا موقت بر زندگی سایه می‌اندازد. پیش‌بینی این روزهای بارانی دشوار نیست؛ چون تقریبا در تمام مشاغل احتمال بروز حادثه یا بیماری وجود دارد. هر چند که ممکن است شما سرگرم روزهای اوج کاری خود بوده  و از حوادث پیش رو غافل مانده باشید اما ما با بیمه از کارافتادگی پاسارگاد همواره به یادتان هستیم.

داستان قرارداد بیمه‌نامه از کار افتادگی پاسارگاد شبیه سرپناهی است که شما را نه تنها برای هزینه‌های درمانی بلکه بابت پرداخت اقساط بیمه می‌کند. در بیمه عمر و از کار افتادگی چنان چه افراد به هر دلیلی دچار ازکارافتادگی کامل یا ناقص چه به صورت دائم و چه به صورت موقت باشند شرکت تضمین می‌دهد علاوه بر پرداخت سرمایه از دریافت حق بیمه و پوشش‌های اضافی در ادامه دوره خودداری کرده و بیمه‌نامه را به همان روال سابق حفظ کند.

مفهوم و شرایط بیمه از کار افتادگی

در شرکت بیمه پاسارگاد از کارافتادگی به این شکل تعریف می‌شود:  ناتوانی کامل بیمه شده در انجام هرگونه فعالیت اقتصادی در اثر بیماری و یا حادثه از قبیل فقدان دید از دو چشم، قطع یا از کارافتادگی کامل و دائمی دوبازو، دو دست، دو ساق پا یا دو پا، فقدان یک بازو یا یک دست یا یک ساق پا و یا امراض دماغی غیر قابل علاج که باعث اختلال کلی مشاعر شوند.
شروط تخصیص بیمه از کار افتادگی

ازکارافتادگی افراد باید قبل از سن ۶۰ سالگی و قطعا بعداز عقد قرارداد بیمه رخ دهد. در این بین دو بند زیر قابل توجه است:

۱-      ناتوانی کامل بیمه شده حداقل ۶ ماه بدون وقفه یا قطع شدن ادامه یابد و مراتب از طرف پزشک معتمد بیمه‌گر تایید شود.

۲-      شروع بیماری یا منشا ناتوانی یک سال پس از تاریخ این الحاقیه باشد و یا ناتوانی در اثر حوادث مشمول بیمه بعد از شروع این الحاقیه باشد.


بیمه از کار افتادگی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

تمام افراد تا سن ۵۹ سالگی و با در نظر داشتن شروط گفته شده می‌توانند از خدمات بیمه ازکارافتادگی پاسارگاد بهره‌مند شوند مگر این که شامل موارد زیر باشند:

۱-      جرح یا صدمه که به طور عمدی توسط بیمه شده به خود یا توسط ذی نفع به بیمه شده وارد شده باشد.

۲-      صدمه، جرح یا بیماری که منجر به از کار افتادگی کلی و دائمی شود و ناشی از خدمت در نیروهای مسلح یا اشتغال در هر گونه سازمان تدافعی غیر نظامی باشد. (مشروط بر این که این از کار افتادگی در جنگ یا در عملیات شبه جنگی یا برقراری نظم عمومی اتفاق افتد)

۳-      در صورتی که سن بیمه شده در شروع از کارافتادگی کلی و دائمی بیش از ۶۰سال باشد حق بیمه پرداختی بیمه شده بابت مدت مازاد ۶۰سالگی در صورت دریافت برگشت داده می‌شود.

۴-      صدمه و یا جرح ناشی از مسافرت هوایی به جز در مواردی که بیمه شده به عنوان مسافرعادی در خطوط تجاری مجاز مسافرت کند.

۵-      از دست دادن صلاحیت پرواز به علت حادثه یا بیماری در صورتی که شغل بیمه شده خلبانی باشد.

۶-      صدمه بدنی یا اختلالات روانی که قبل از صدور بیمه نامه به شخص وارد شده باشد.
الزامات بیمه‌شده برای دریافت بیمه

در صورتی که طی یک حادثه یا بیماری و قطعا بعد از صدور بیمه‌نامه دچار ازکارافتادگی شده‌اید لازم است مطابق با دستورالعمل زیر برای دریافت بیمه ازکارافتادگی پاسارگاد اقدام کنید:

    بیمه‌گذار باید حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز از تاریخ شروع از کار افتادگی کتبا و تا زمانی که بیمه شده در قید حیات است مراتب را به بیمه گر اعلام کند.
    بیمه‌گذار باید در صورت تایید از کار افتادگی از طرف بیمه گر مدارک مورد تقاضای بیمه گر مبنی بر ادامه ی از کار افتادگی خود را در صورت مطالبه بیمه گر در اختیار وی قراردهد.  چنان چه این از کار افتادگی  با رعایت دوران انتظار برای مدت دو سال تمام ادامه داشته باشد پس از آن بیمه گر فقط یک بار در هر سال این مدارک را مطالبه خواهد نمود و در صورتی که بیمه شده قادر به ارائه مدارک مزبور نشود یا اینکه بیمه شده قادربه ادامه کار و تحصیل درآمد شده باشد  کلیه اقساط  آینده حق بیمه طبق شرایط بیمه نامه توسط بیمه گذار باید پرداخت شود.

نقص عضو

  • بیمه پاسارگاد در بهارستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی