بیمه پاسارگاد بهارستان

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

مشاوره تخصصی وصدور آنلاین بیمه

instagram

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

"آژانس بیمه" سایت تخصصی مشاوره و صدور آن لاین انواع بیمه
بیمه عمرو تامین آتیه
بیمه شخص ثالث
بیمه بدنه اتومبیل
بیمه آتش سوزی
بیمه مسئولیت
و....
09197702011
02156383001

شرایط خرید بیمه سربازی

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۱ ق.ظ

شرایط خرید بیمه سربازی

اگر خدمت سربازی جزو سوابق بیمه و رسیدن سریع‌تر به دوران بازنشستگی محسوب نشود، ممکن است بسیاری از افراد انگیزه‌ای برای گذراندن این دوران نداشته باشند. به همین دلیل، قانون‌گذار برای جلوگیری از این امر و همچنین برای احترام به افرادی که دوسال از بهترین سال‌های عمر خود را برای خدمت به کشور خود صرف می‌کنند، تمهیداتی اندیشیده که با حفظ شرایطی دوران خدمت سربازی جزو سوابق بیمه محسوب شود. برای اطلاع از شرایط محاسبه خدمت سربازی در سوابق بیمه در سال 98 این مطلب را بخوانید.

بسیاری از سرباز وظیفه‌ها ترجیح می‌دهند بعد از خدمت سربازی در یکی از شرکت‌های دولتی یا خصوصی استخدام شوند؛ بنابراین اینکه بیمه سربازی در بازنشستگی منظور شود اهمیت زیادی برایشان دارد و محاسبه بیمه دو سال خدمت سربازی به معنای تسریع دو ساله در روند بازنشستگی است.


مدیر کل دفتر نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه خدمت سربازی می‌تواند جزو سنوات پرداخت حق بیمه محاسبه شود، گفت: بیمه شده می‌تواند تقاضای خود را درباره محاسبه خدمت سربازی در سوابق بیمه به شعب تامین اجتماعی ارائه و هزینه مربوطه را یکجا و یا اقساطی پرداخت کند و زمانی که به شیوه اقساطی پرداخت کند با اتمام اقساط، دوران خدمت سربازی در سوابق بیمه‌ای فرد دیده می‌شود.

شرایط محاسبه دوران خدمت سربازی در سوابق بیمه‌ای سال 98

برای اینکه بیمه سربازی جزو سابقه کار محسوب شود شرایطی وجود دارد. بیمه سربازی باید مورد تایید سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد و سازمان تامین اجتماعی هم مبالغی را در نظر می گیرد که البته بسته به سال پایان خدمت و ارائه درخواست خرید بیمه خدمت سربازی متفاوت است. شخص باید به جز سابقه بیمه سربازی در بیمه تامین اجتماعی سابقه بیمه دیگری هم داشته باشد و به مدت مشخصی حق بیمه پرداخت کرده باشد.
میزان مبلغ پرداختی برای محاسبه خدمت سربازی درسوابق بیمه‌ای در سال 98

نحوه محاسبه مبلغ خرید بیمه سربازی بدین شکل است که از زمان درخواست شخص برای خرید بیمه سربازی میانگین حقوق دو سال آخر کاری وی محاسبه شده و این میانگین در هفت درصد ضرب می شود و در ادامه مبلغ به دست آمده در زمان طول خدمت شخص ضرب می‌گردد و مبلغ بدست آمده به عنوان هزینه خرید بیمه سربازی توسط شخص متقاضی پرداخت می‌گردد.
مثلا اگر شخصی میانگین حقوقش در دو سال پایانی عمر کاری ۹۰۰ هزار تومان باشد این مبلغ در 7 درصد ضرب می‌شود. عدد به دست امده ۶۳ هزار تومان خواهد بود. این عدد در ۲۴ ماه خدمت سربازی ضرب شده و عدد یک میلیون و پانصد و دوازده هزار تومان بدست می‌آید. این مبلغ رقمی است که شخص متقاضی باید برای خرید بیمه سربازی به سازمان تامین اجتماعی بپردازد.
پرداخت مبلغ خرید بیمه سربازی به صورت قسطی در سال 98

لازم به ذکر است که پرداخت مبالغ خرید بیمه خدمت سربازی به صورت قسطی هم امکان پذیر است . افرادی که نمی‌توانند همه مبلغ را به صورت یکجا بپردازند می‌توانند برای پرداخت قسطی این مبلغ‌، به سازمان تامین اجتماعی درخواست داده و این سازمان تا ۱۲ قسط را برای متقاضیان در نظر خواهد گرفت.
مسئله دیگر در این خصوص اینکه بازه زمانی قابل قبول برای احتساب مدت خدمت سربازی مشمولان، تاریخ شروع و خاتمه خدمت سربازی مندرج در کارت‌های پایان خدمت است.

  • بیمه پاسارگاد در بهارستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی