بیمه پاسارگاد بهارستان

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

مشاوره تخصصی وصدور آنلاین بیمه

instagram

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

"آژانس بیمه" سایت تخصصی مشاوره و صدور آن لاین انواع بیمه
بیمه عمرو تامین آتیه
بیمه شخص ثالث
بیمه بدنه اتومبیل
بیمه آتش سوزی
بیمه مسئولیت
و....
09197702011
02156383001

سود بیمه عمر پاسارگاد چند درصد است؟

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۴۶ ق.ظ

سود بیمه عمر پاسارگاد چند درصد است؟
 

زمانی که حرف از سود می‌شود ناخودآگاه فکر ما سمت سود مالی می‌رود و اینکه چقدر قرار است به ارزش مادی دارایی ما افزوده شود. برای بیمه عمر هم این موضوع صادق است و وقتی حرف از سود بیمه عمر می‌زنیم می‌خواهیم بدانیم این بیمه چقدر به ارزش مادی دارایی‌های ما می‌افزاید. درباره بیمه عمر علاوه بر سود مالی باید به سود معنوی یا به عبارتی ارزش‌افزوده‌های غیرمادی آن نیز توجه کرد. در اینجا قصد داریم درباره سود بیمه عمر پاسارگاد صحبت کنیم و ببینیم این بیمه چقدر سود به بیمه‌گزاران خود اختصاص می‌دهد.

مطلب مرتبط: درباره جزئیات و مشخصات بیمه عمر بیشتر بدانیم
مزایای بیمه عمر و سرمایه‌گذاری پاسارگاد

اطلاعات بیمه عمر پاسارگاد

قبل از اینکه بخواهیم درباره سود بیمه عمر پاسارگاد صحبت کنیم باید ببینیم این بیمه چه ویژگی‌هایی دارد و چه مزایایی برای بیمه‌گزار ایجاد می‌کند. در کل بیمه عمر و سرمایه‌گذاری علاوه بر اینکه پوشش‌هایی در صورت بروز خسارت ارائه می‌دهد، محل خوبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. با پرداخت حق بیمه در طی سالیان مختلف می‌توان از پوشش‌هایی از جمله فوت بر اثر حادثه، ازکارافتادگی بر اثر حادثه، امراض خاص و… بهره‌مند شد. پس از اتمام قرارداد تمام حق بیمه‌های پرداختی به‌علاوه سود حاصل از آن‌ها به بیمه‌گزار تحویل داده می‌شود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت بیمه عمر و سرمایه‌گذاری هزینه نیست و علاوه بر سرمایه‌گذاری، از بیمه‌گزار در برابر خطراتی در طول زندگی پشتیبانی می‌کند.

در صورتی هم که بیمه‌گزار قبل از پایان قرارداد فوت کند، مبلغی تحت عنوان سرمایه فوت به ذی‌نفعانش تعلق می‌گیرد.

حال که با این بیمه به‌طور مختصر آشنا شدیم باید ببینیم سود آن به چه صورت است و آیا خرید این بیمه صرفه اقتصادی دارد یا خیر.

مطلب مرتبط: جزئیات و شرایط بیمه عمر پاسارگاد
سود مادی یا معنوی؟! به کدام‌یک باید توجه کرد؟

می‌توان به بیمه عمر و سرمایه‌گذاری فقط به دید یک سرمایه‌گذاری سودزا نگاه کرد و برای دست یافتن به ارزش‌افزوده مالی این بیمه را خرید؛ اما آیا این نوع نگاه به بیمه عمر و سرمایه‌گذاری درست است؟

به عقیده اغلب کارشناسان بیمه عمر نباید نگاه صرف اقتصادی به این بیمه داشت؛ چرا که شاید اگر با این نگاه این بیمه را بررسی کنیم در مقایسه با سایر نهادهای سرمایه‌گذاری ارزش‌افزوده برابر یا حتی کمتری داشته باشد. مزیت اصلی این بیمه این است که علاوه بر اینکه امکان سرمایه‌گذاری را ایجاد می‌کند، در برابر خطرات مختلفی در طول زندگی از بیمه‌گزار پشتیبانی می‌کند. برای مثال اگر بیمه‌گزاری یک قرارداد بیمه عمر 30 ساله داشته باشد که شامل پوشش امراض خاص هم باشد، درصورتی‌که در هر یک از سال‌های قرارداد دچار یکی از امراض خاص مثل سرطان شود، می‌تواند از بیمه مطابق بیمه‌نامه خسارت دریافت کند. با این وجود در پایان دوره نیز اندوخته خود را با سودهای آن دریافت می‌کند. بنابراین سود بیمه عمر فراتر از سود مالی است و در زمینه‌های دیگری هم برای بیمه‌گزار و خانواده‌اش مزیت ایجاد می‌کند.
 

پوشش-هزینه-پزشکی-حوادث-پاسارگاد

  • بیمه پاسارگاد در بهارستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی