بیمه پاسارگاد بهارستان

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

مشاوره تخصصی وصدور آنلاین بیمه

instagram

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

"آژانس بیمه" سایت تخصصی مشاوره و صدور آن لاین انواع بیمه
بیمه عمرو تامین آتیه
بیمه شخص ثالث
بیمه بدنه اتومبیل
بیمه آتش سوزی
بیمه مسئولیت
و....
09197702011
02156383001

بیمه ازدواج پاسارگاد

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۲۰ ب.ظ

بیمه ازدواج پاسارگاد


 ازدواج پدیده‌ای مهم است که صاحب نظران تعاریف مختلفی را برای آن ارائه کرده‌اند. اما فارغ از همه این تعاریف ازدواج هنداونه سربسته‌ای است که کسی از آن چه که درون آن وجود دارد خبر ندارد. البته تعبیر هنداونه سربسته مربوط به دیروز است؛ امروزه تگنا اقتصادی آن قدر فرآیند ازدواج را پیچیده کرده است که تقریبا همه می‌دانند این هنداونه سربسته برخلاف آرزوهای دور و درازمان سرخ و شیرین نخواهد بود!

سرانجام مشکلات و موانع اقتصادی جوانان شده است ازدواج در سنین بالا که برای زوجین چیزی جز ناکامی ندارد. دغدغه‌های تحصیلی از یک طرف و مشکل اشتغال از طرف دیگر کمرشکن شده است. حتی اگر اشغال هم فراهم باشد حقوق اغلب مشاغل غیررسمی جوابگو هزینه‌های سرسام‌آور ازدواج نیست؛ هر چند که این مراسم ساده برگزارشود.

ناکامی اقتصادی جوانان که منجر به ناکامی ازدواج در دنیا امروز ما شده است باعث شد تا پاسارگاد با بیمه عمر و ازدواج خود نگاه ویژه‌ای به این قشر موثر در جامعه داشته باشد.

 

ارسال مدارک به شماره ما از طریق واتس آپ و انجام ثبت نام شما به وسیله کارشناسان ما
بیمه عمر و آتیه با چاشنی بیمه ازدواج پاسارگاد

طرح بیمه عمر و آتیه پاسارگاد که با سرمایه‌گذاری در آن آینده تحصیل فرزندان تا ۲۵ سالگی تضمین خواهد شد مکمل طرح بیمه ازدواجی است که این بار برای جوانان در شرف ازدواج در نظر گرفته‌ایم. بیمه عمر پاسارگاد برای جلب رضایت اقشار مختلف جامعه و همچنین تامین نیازمندی فرزندان از بدو تولد تا ازدواج آن‌ها به معرفی طرح سرمایه گذاری بیمه عمر و تامین آتیه اقدام کرده است تا فرزند شما بعد از مدت زمان مشخصی صاحب سرمایه قابل توجهی در دوران تحصیل تا ازدواج خود باشد.
بیمه آتیه؛ از تحصیل تا ازدواج

برنامه پاسارگاد راهگشای مسیر رشد و تعالی فرزندان از تولد تا زمان ازدواج است. با  وام بیمه عمر و ازدواج  که زیرمجموعه بیمه تامین آتیه پاسارگاد است می‌توان تمام هزینه‌های ازدواج، تهیه جهیزیه، تحصیل فرزندان، خرید اثاثیه و لوازم و … فراهم کرد.
ضوابط بیمه عمر و ازدواج پاسارگاد

 

حق بیمه چه قدر است؟

حداقل حق بیمه پرداختی ۲۰٫۰۰۰ تومان در ماه و حداکثر آن ۲۰۰ هزار تومان است. این مبلغ کاملا منعطف است و سرمایه‌گذار بر اساس توانمندی مالی خود می‌تواند حق بیمه را تقسیط کند.

جالب است بدانید فقط با ۲۰ هزار تومان به صورت ماهانه سرمایه اولیه شما بعد از ده سال ۵٫۱۰۰٫۰۰۰  تومان، بعد از پانزده سال ۱۴٫۳۰۰٫۰۰۰تومان، بعد از ۲۰ سال ۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰  تومان وبعد از ۳۰ سال ۱۷۱٫۰۰۰٫۰۰۰تومان خواهد شد. تصور کنید با ماهانه ۲۰۰ هزار تومان این سرمایه بعد از ۱۰ الی ۳۰ سال چند برابر می‌شود!

چه مقدار سود به سرمایه تعلق می‌گیرد؟

شما با پس انداز ماهانه ۵۰ هزار تومان طبق نمودار روبه بعد از ۱۰سال ۱۲ میلیون تومان، بعد از ۲۰ سال ۸۹ میلیون تومان و بعد از ۳۰ سال در انتهای قرارداد مبلغ ۴۴۸ میلیون تومان دریافت خواهید کرد.
افزایش سرمایه
افزایش سرمایه

شرایط دریافت وام به چه صورت است؟

نکته مثبت این بیمه‌نامه دریافت وام است. شما می‌توانید در مواقع ضروری تا ۹۰ درصد ارزش بازخرید اندوخته بیمه‌نامه خود وام دریافت کنید؛ این در حالی که  پوشش های بیمه ای برای بیمه شده همچنان وجود خواهد داشت.

نرخ تسهیلات وام ۴% بیش از نرخ سود محاسباتی برای تشکیل سرمایه خواهد بود.

شرایط مزایا و مالیات بیمه چگونه است؟

حداقل میزان سود سالانه تا ده سال اول بیمه نامه ۱۵% است. بیمه عمرو ازدواج پاسارگاد علاوه بر تضمین سود سالانه ۹۰% منافع حاصل از آن سرمایه گذاری را بین بیمه گذران بیمه عمر و ازدواج خود تقسیم و سرمایه آنان را سالانه تعدیل خواهد کرد.

بیمه نامه عمر و ازدواج  پاسادگاد دارای شرایط بازخرید است و شما می‌توانید بعد از پایان ماه ششم و پرداخت قسط شماره شش سرمایه‌ای که به پاسارگاد سپرده‌اید را بازخرید کنید.

ازمزایا بیمه نامه افزایش حق بیمه به صورت افزایشی است. طی این روند که برای جلوگیری از تورم‌های احتمالی صورت می‌گیرد سرمایه‌گذار بین ۳ تا ۲۵ درصد حق بیمه بیش‌تری نسبت به سال قبل می‌پردازد.

  • بیمه پاسارگاد در بهارستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی