بیمه پاسارگاد بهارستان

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

مشاوره تخصصی وصدور آنلاین بیمه

instagram

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

"آژانس بیمه" سایت تخصصی مشاوره و صدور آن لاین انواع بیمه
بیمه عمرو تامین آتیه
بیمه شخص ثالث
بیمه بدنه اتومبیل
بیمه آتش سوزی
بیمه مسئولیت
و....
09197702011
02156383001

مزایا و معایب بیمه عمر پاسارگاد

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۴۳ ق.ظ

از بیمه عمر پاسارگاد، مزایا و معایب آن چه چیزهایی باید بدانید؟
 

شرکت بیمه پاسارگاد در راستای ایجاد شرایط بهتر در بیمه‌ عمر، یکی از شرکت‌هایی بوده که با سطح توانگری بالا توانسته عملکرد بسیار خوبی را داشته باشد. بیمه عمر پاسارگاد در طول مدت داشتن این بیمه‌نامه پوشش های مختلفی را برای دارندگان این بیمه‌نامه در کنار سرمایه‌گذاری بیمه‌ای فراهم می‌کند. خدماتی که بیمه عمر پاسارگاد به بیمه گذاران خود ارائه می‌کند یکی از برترین خدمات بیمه عمر است، در این نوشته نگاه کلی نسبت به بررسی تمامی موارد بیمه عمر پاسارگاد خواهیم داشت.


طرح‌های بیمه عمر پاسارگاد

 

بیمه های عمر انواع مختلفی دارند و شرکت بیمه پاسارگاد بیمه عمر را به صورت دو دسته بیمه عمر و تامین آتیه و بیمه عمر به شرط فوت تقسیم‌بندی می‌کند.

 
1-بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

این طرح بیمه عمر پاسارگاد در واقع به صورت ترکیبی از بیمه‌نامه‌های عمر به شرط فوت و بیمه عمر به شرط حیات می‌باشد. در بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد در کنار پوشش‎های بیمه عمر از جمله داشتن پوشش فوت، سرمایه‌گذاری نیز برای فرد شکل می‌گیرد. در واقع بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد یکی از نمونه‌های بیمه های عمر یا Universal Life می‌باشد. از آن جایی که بیمه عمر پاسارگاد با رسیدن به سود دهی در طول مدت بیمه‌نامه و تشکیل یک سرمایه‌گذاری ارزشمند می‌تواند به صورت یک پشتوانه مالی و اقتصادی برای فرد بیمه شده و حتی ذینفعان بیمه‌نامه برای زمانی که کنارشان نیستیم باشد.

برخی از طرح‌های بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد عبارتند از:

    بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان پاسارگاد
    بیمه عمر و تامین آتیه زنان خانه دار پاسارگاد
    بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد

 
2-بیمه عمر به شرط فوت

این طرح بیمه عمر پاسارگاد، فقط پوشش فوت برای دارنده بیمه‌نامه دارد. این طرح به دو صورت زیر ارائه می‌شود:
بیمه عمر زمانی پاسارگاد با سرمایه ثابت

این بیمه عمر فقط پوشش فوت را برای بیمه شده فراهم می‌کند. اگر فرد بیمه شده در طول داشتن بیمه‌نامه فوت نماید سرمایه فوت به ذینفعان بیمه‌نامه پرداخت می‌شود و سرمایه‌گذاری ندارد و اگر بیمه شده در پایان مدت قرار داد در قید حیات باشد هیچ مبلغی به وی پرداخت نمی‌شود. معمولا این بیمه‌نامه را ادارات و سازمان‌ها برای کارکنان خود انجام می‌دهند.
بیمه عمر زمانی پاسارگاد با سرمایه نزولی

این بیمه‌نامه در سایر شرکت های بیمه به نام بیمه عمر مانده بدهکار معروف است. شرایط این بیمه‌نامه با بیمه عمر متفاوت است و این بیمه‌نامه برای حمایت فرد در مقابل بدهی‌های بانکی وی انجام می‌شود. مبلغ این بیمه‌نامه هر سال نسبت به سال قبل کاهش می‌یابد و در پایان قرارداد به صفر می‌رسد.

 بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد مورد استقبال فراوانی از طرف بیمه گذاران بیمه نامه عمر قرار گرفته و تمامی مطالبی که در این نوشته آمده است مربوط به بیمه و تامین آتیه پاسارگاد می باشد.
    سرمایه‌های بیمه عمر و پوشش‌های اضافی: در زیر این ستون شما می توانید میزان پوشش‌های بیمه‌نامه عمر تان ازجمله پوشش فوت به هر علت و پوشش فوت در اثر حادثه، میزان پوشش نقص عضو، هزینه پزشکی، ازکارافتادگی و همچنین میزان پوشش‌های بیماری خاص بیمه‌نامه عمر پاسارگاد و پوشش آتش سوزی منزل مسکونی که از مزایای ویژه بیمه عمر پاسارگاد است  را انتخاب نمایید. هر کدام از پوشش‌ها بر اساس میزان حق بیمه پرداخت شما محاسبه می‌شود.برخی از این پوشش‌ها اختیاری هستند و شما می‌توانید به انتخاب خود  هر کدام از پوشش‌ها را کم یا اضافه نمایید. سقف پوشش‌ها در شرایط بیمه عمر پاسارگاد کاملا مشخص است که در ادامه به این مورد خواهیم پرداخت.
    ذخیره ریاضی: ذخیره ریاضی همان اندوخته بیمه‌نامه عمر پاسارگاد شما در طول مدت بیمه‌نامه عمر می‌باشد،  میزان  ذخیره ریاضی بر اساس حق بیمه پرداختی فرد در هر سال و میزان سود قطعی بیمه عمر پاسارگاد محاسبه می‌شود. مبلغ نهایی این ستون در واقع اندوخته نهایی بیمه عمر پاسارگاد شما می‌باشد.
    ارزش بازخریدی: اگر فرد بیمه شده بخواهد که زودتر از پایان مدت بیمه‌نامه، از بیمه عمر انصراف دهد، پرداختی که شرکت بیمه پاسارگاد برای وی انجام می‌دهد،  بر اساس این ستون بیمه‌نامه می‌باشد.

مزایای بیمه عمر پاسارگاد

 

    داشتن سطح توانگری در رتبه ۱ در بین شرکت های بیمه در ارائه خدمات و جبران خسارت در طول چند سال اخیر. در همین رابطه پیشنهاد می‌کنیم رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه را مشاهده نمایید.
    امکان استفاده از وام بیمه عمر بدون نیاز به ضامن

مطلب مرتبط: وام بیمه عمر پاسارگاد چیست؟

    پرداخت سود تضمینی و سود مشارکتی به اندوخته بیمه‌نامه
    امکان پرداخت مبلغی به صورت سپرده اولیه د رابتدای بیمه‌نامه برای افزایش میزان سرمایه‌گذاری
    امکان تعیین میزان و نحوه پرداخت حق بیمه عمر توسط خود فرد
    امکان دریافت تخفیف در خرید برخی از بیمه‌نامه های دیگرشرکت بیمه پاسارگاد از جمله بیمه بدنه پاسارگاد، بیمه آتش سوزی پاسارگاد و … برای دارندگان بیمه عمر پاسارگاد
    داشتن معافیت مالیاتی اندوخته و سرمایه بیمه عمر
    داشتن پوشش حادثه در بیمه عمر
    امکان خرید پوشش آتش سوزی منزل مسکونی در کنار بیمه عمر
    امکان برخورداری از معافیت از پرداخت حق بیمه تا پایان قرارداد در صورت ازکارافتادگی
    داشتن پوشش بیماری های خاص در بیمه عمر
    داشتن پوشش تکمیل درمانی در بیمه عمر

 
مزایای مالی و سرمایه‌گذاری بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری پاسارگاد در کنار پوشش های بیمه‌ای، مزایای سرمایه‌گذاری و مالی ارزشمندی را برای فرد بیمه شده دارد که وی می‌تواند از ابتدای بیمه‌نامه از همه مزایای مالی بیمه عمر خود استفاده نماید. دو مزیت مهم سرمایه‌گذاری در بیمه عمر پاسارگاد را می‌توان به شکل زیر بیان کرد.

 
↵گرفتن وام بدون نیاز به ضامن و وثیقه

بیمه شده بیمه عمر پاسارگاد با پایان سال دوم می‌تواند تا ۹۰درصد از اندوخته خود را وام  بگیرد. میزان وامی که وی می تواند از محل اندوخته خود دریافت کند بر اساس حق بیمه پرداختی وی و سال بیمه‌ای بیمه‌نامه می‌باشد. هر چه میزان حق بیمه پرداختی شما بیشتر بودن و سال بیمه‌ای شما بالاتر باشد میزان اندوخته بیمه‌ای‌تان زیاد بوده و میزان وام دریافتی شما هم بیشتر خواهد بود.
↵پرداخت سود قطعی و مشارکتی

شرکت بیمه پاسارگاد از زمان شروع بیمه عمر دو نوع سود تضمینی و مشارکتی را به بیمه‌نامه‌های عمر پرداخت می‌کند. میزان سود تضمینی بیمه عمر پاسارگاد بر اساس سود مصوب بیمه مرکزی پرداخت می‌شود. اما سود مشارکتی بر اساس سود سرمایه‌گذاری شرکت بیمه پاسارگاد در هر شرکت بیمه متفاوت بوده مقدار سود مشارکت هر سال بر اساس مصوبه مجمع سالانه شرکت بیمه پاسارگاد محاسبه شده و اعلام می‌شود.
معایب بیمه عمر پاسارگاد

همه شرکت‌های بیمه بر اساس شرایط بیمه عمر آن شرکت پوشش‌ها و خدمات بیمه‌ای را به بیمه گذاران بیمه عمر ارائه می‌کنند. بیمه پاسارگاد نیز از امر مستثنی نبوده و پوشش های بیمه‌ای را بر اساس شرایط بیمه عمر پاسارگاد ارائه می کند. برخی از مواردی که می توان به عنوان معایب بیمه عمر پاسارگاد بیان کرد عبارتند از:

    داشتن مدت زمان انتظار برای استفاده از برخی از پوشش‌ها از قبیل داشتن ۳ ماه مدت انتظار در پوشش های بیماری‌های خاص در بیمه عمر پاسارگاد. در بسیاری از شرکت‌های بیمه این پوشش نیاز به مدت انتظاری نداشته و از همان ابتدای بیمه‌نامه امکان استفاده از این پوشش برای بیمه شده فراهم می‌باشد.
    برداشت از اندوخته از مزایای بیمه عمر است که در بیشتر بیمه‌های عمر شرکت‌های مختلف بیمه به بیمه گذاران ارائه می‌شود. اما در بیمه عمر پاسارگاد امکان برداشت از اندوخته وجود ندارد.
    پرداخت مستمری در زمان از کارافتادگی از پوشش‌های بیمه عمر است که بیمه عمر پاسارگاد این پوشش را برای بیمه گذاران ارائه نمی‌کند.

  • بیمه پاسارگاد در بهارستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی