بیمه پاسارگاد بهارستان

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

مشاوره تخصصی وصدور آنلاین بیمه

instagram

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

"آژانس بیمه" سایت تخصصی مشاوره و صدور آن لاین انواع بیمه
بیمه عمرو تامین آتیه
بیمه شخص ثالث
بیمه بدنه اتومبیل
بیمه آتش سوزی
بیمه مسئولیت
و....
09197702011
02156383001

طرح های بیمه عمر پاسارگاد

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸، ۰۳:۴۴ ب.ظ

طرح های بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر

بیمه‌ عمر به اندازه سایر کشور‌های توسعه‌یافته در کشور ما رونق ندارد و از این جهت در گمنامی کامل به سر می‌برد. اساس واژه بیمه هنوز برای برخی به سبب لزوم  پرداخت مبلغی به عنوان حق بیمه ترسناک و حتی گاهی وحشتناک است و بسیاری به دلایلی که بیش‌تر از عدم آگاهی آن‌ها نشات می‌گیرد با اساس بیمه آشتی نکر‌ده‌اند. شرکت پاسارگاد با معرفی طرح‌های بیمه عمر و ارائه خدمات ممتاز در میان سایر شرکت‌های بیمه فعال سهم بزرگی در توسعه صنعت بیمه کشور داشته است و تلاش دارد رویکرد عموم مردم را نسبت به استفاده از بیمه تغییر دهد.

خدمات بیمه عمر پاسارگاد چیزی نیست جز طرح ممتاز و منحصر به فرد بیمه عمر و تشکیل سرمایه (Life Insurance) که بر اساس مدل شناخته شده جهانی Flexible universal life طراحی شده و در سراسر جهان یکی از پر طرفدارترین بیمه های عمر و پس انداز است.

 


تاثیر طرح‌های بیمه عمر در اقتصاد خانوار

نرخ تورم سال‌ها است که در مملکت ما به صفر نرسیده است. بنابراین نگرانی بابت اثر تورم بر توانایی اقتصادی خانوار همواره برای سرپرستان وجود داشته است. طرح‌های بیمه عمر پاسارگاد اهرم کلیدی هر فرد برای خنثی کردن تاثیرات مخرب تورم با ایجاد اندوخته سرمایه‌گذاری مناسب است.

 

آینده طلایی در انتظار شماست…

بیمه پاسارگاد جهت جلب رضایت اقشار مختلف مردم اقدام به ارائه طرح‌های مختلفی کرده است. در این طرح‌ها بیمه گذار با پرداخت مبلغی به صورت کاملا منعطف در طول یک سال می‌تواند بعد از مدت زمان مشخصی اندوخته قابل اطمینانی برای آینده خود داشته باشد. آینده‌ای که با این اندوخته طلایی خواهد بود.

طرح های بیمه عمر پاسارگاد


معرفی  طرح‌های بیمه عمر پاسارگاد

به مراتب و با تشکیل خانواده، فرزندآوری و رشد آن‌ها لزوم مراقبت از رفاه، امنیت و آسایش خانواده بیش‌تر می‌شود. از این رو نقش سرپرست خانواده برای تامین نیازهای اعضا پررنگ و پررنگ‌تر خواهد شد. بیمه پاسارگاد با در نظر گرفتن امتیازات و مزایا ویژه در کنار ارائه طرح‌های بیمه زیر به شما در برطرف کردن این نیازمندی‌ها کمک خواهد کرد:

    بیمه تامین آتیه خانواده
    بیمه عمرو بازنشستگی
    بیمه آتیه فرزندان
    بیمه آتیه زنان خانه‌دار
    بیمه عمر و سپرده‌گذاری
    بیمه عمر خانواده

 

در پست های بعدی شما را بیشتر با طرح های بیمه ای آشنا میکنیم

 

 

شماره تماس جهت مشاوره رایگان

09197702011

02156383001

 

  • بیمه پاسارگاد در بهارستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی