بیمه پاسارگاد بهارستان

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

مشاوره تخصصی وصدور آنلاین بیمه

instagram

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

"آژانس بیمه" سایت تخصصی مشاوره و صدور آن لاین انواع بیمه
بیمه عمرو تامین آتیه
بیمه شخص ثالث
بیمه بدنه اتومبیل
بیمه آتش سوزی
بیمه مسئولیت
و....
09197702011
02156383001

سیل در سیسان و بلوچستان

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۰۴ ب.ظ


خسارت ۳۳۲ میلیارد تومانی سیل در سیستان وبلوچستان

 

سیل در سیستان بلوچستان بیمه آتش سوزی بیمه پاسارگاد

 رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی در مناطق شهری و روستایی (برآورد اولیه از خسارت به ۲۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی حاکی است) استان سیستان وبلوچستان، ۳۳۲ میلیارد تومان خسارت به بخش زیر ساخت های شهری شامل معابر، پارک‌ها، ماشین آلات و تجهیزات وارد شده است.

اسماعیل نجار روز دوشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار از نجات جان سه هزار نفر از مردم گرفتار در سیل و رهاسازی بیش از ۳۰۰ خودروی گرفتار در سیل و آبگرفتگی استان سیستان و بلوچستان از سوی نیروهای امدادی خبر داد.

وی با ارائه گزارشی در خصوص وضعیت سیلاب در استان سیستان و بلوچستان این مطلب را عنوان و با اشاره به مناطق تحت تاثیر اظهار داشت: سامانه بارشی قوی که فعالیت خود را از روز جمعه ۲۰ دی ماه آغاز کرد، بارندگی های سنگین و فوق سنگینی را در سطح استان سیستان و بلوچستان به همراه داشته که در نوع خود کم سابقه بوده است به طوری که در ۱۴۵ ایستگاه بارندگی ثبت شده که ارتفاع بارش های ۹۵ ایستگاه بیش از ۵۰ میلیمتر و ۱۷ ایستگاه بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیمتر بوده است.

نجار ادامه داد: طبق آخرین ارزیابی های انجام شده از مناطق متاثر استان سیستان و بلوچستان قطع محورهای ارتباطی ۵۰۰ روستا در سطح این استان و  مسدود شدن ۳۱ محور مواصلاتی فرعی ثبت و گزارش شده که تاکنون ۱۱ محور بازگشایی و دیگر محورها در دست بازگشایی هستند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: قطع برق ۱۷۹ روستا در مناطق مرکزی و جنوبی این استان نیز گزارش شده که با تلاش اکیپ های مربوطه برق ۴۵ روستا وصل شده و ۲۱۴ اصله تیر برق براثر بارندگی دچار آسیب و تخریب قرارگرفته است.

نجار از مدار خارج شدن شبکه توزیع آب آشامیدنی ۲۴۵ روستا در مناطق مرکزی و جنوبی استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۱ روستا به مدار بازگشته است اما آسیب شدید به بخش کشاورزی از جمله باغات موز و مزارع در شهرستانهای کنارک، چابهار، و دلکان وارد شده و قطع شبکه ارتباط تلفن در شهرستانهای نیک شهر، فنوج، بخشهایی از دلکان، سرباز، کنارک و قصرقند که در بسیاری از مناطق یادشده ارتباط تا حدودی برقرار شده است.

 

سیل در سیستان بلوچستان بیمه آتش سوزی پاسارگاد

وی در پاسخ به این سوال که میزان بارش ها که منجر به وقوع سیل و آبگرفتگی در استان سیستان و بلوچستان شده است، چه مقدار بوده نیز گفت: میزان بارش ها از ابتدای بارش در برخی از مناطق ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیمتر گزارش شده که بیشترین میزان بارش در بخش فنوج ۲۱۵ میلیمتر طی ۲۴ ساعت ثبت و گزارش شده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اهم اقدامات انجام گرفته در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را نیز تشریح کرد و گفت: به منظور کاهش میزان آسیب پذیری تشکیل ۴۵۰ تیم عملیاتی در مناطق مختلف و به کارگیری ۵ گروه مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ۶۵ خودروی تاکتیکی انجام پذیرفته و هم اکنون ۶۵ گروه در قالب گروه های جهادی مجموعا سه هزار و ۵۰۰ نفر به منطقه اعزام و مشغول امداد رسانی و کمک به مردم آسیب دیده میباشند.

وی راه اندازی و تجهیز سه اردوگاه اسکان اضطراری در فنوج، قصرقند و کنارک و اسکان بیش از ۲۸۵ خانوار، هماهنگی استفاده از خدمات امداد هوایی توسط سه فروند بالگرد و ۳۳ فروند قایق در مناطقی که جاده های دسترسی مسدود هستند از دیگر اقدامات اداره کل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود: ستاد کل اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با اعزام چهار دستگاه خودرو بیشتر از ۱۰۰ بسته غذایی ارسال که بین مردم توزیع شده است.

نجار اعلام کرد: همچنین به منظور جلوگیری از ایجاد خسارات اطلاعیه و اخطاریه های جوی و هشدار های لازم طی روزهای اخیر به مراجع ذیربط و عموم مردم به خصوص دهیاران داده شده و ستادهای مدیریت بحران استان و شهرستانها به تعداد(۴۵) جلسه تشکیل و به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی می باشند.سیل در سیستان بلوچستان بیمه آش سوزی پاسارگاد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی در مناطق شهری و روستایی (برآورد اولیه از خسارت به ۲۵۰۰ وتاحد مسکونی در مناطق روستایی حاکی است) ۳۳۲ میلیارد تومان خسارت به بخش زیر ساخت های شهری شامل معابر، پارکها، ماشین آلات و تجهیزات وارد شده است.

بیمه آتش سوزی پاسارگاد

بیمه آتش سوزی، ساختمان و کلیه لوازم موجود در آن را در مقابل حوادثی از قبیل آتش سوزی، صاعقه و انفجار  بیمه می‌نماید که حتی می‌توانید از پوشش‌های اضافی این بیمه نامه از قبیل بیمه زلزله پاسارگاد، سیل و بلایای طبیعی، پوشش سرقت، سقوط هواپیما و هلی کوپتر، رانش زمین، ترکیدگی لوله آب و جبران ضایعات برف و باران نیز استفاده نمایید. انواع بیمه آتش سوزی پاسارگاد عبارتند از: بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، بیمه آتش سوزی واحدهای صنعتی، بیمه آتش سوزی واحدهای غیر صنعتی و انبارها.

 

بیمه پاسارگاد ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیز آسیب دیده از سیل به اطلاع می رساند کارشناسان این شرکت از اولین ساعات وقوع این حادثه غم بار , در منطقه حضور یافته و در راستای رسالت اجتماعی خود با همکاری سایر دستگاه های کمک رسان به یاری هموطنان آسیب دیده شتافته اند.

بیمه پاسارگاد در اجرای تعهدات, وظیفه محوله و دستور صریح ریس کل محترم بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران, آمادگی خود جهت ارزیابی پرداخت مبالغ خسارت دیدگان سیل اخیر را در کم ترین زمان ممکن و در ایام تعطیل و غیر تعطیل پیش رو اعلام می نماید.

هموطنان عزیز آسیب دیده دارای بیمه نامه با پوشش سیل می توانند جهت اعلام خسارت به هر یک از شعبه و یا نمایندگی های شرکت بیمه پاسارگاد مراجعه نمایند.

 

 

شماره تماس جهت مشاوره تلفنی رایگان بیمه آتش سوزی

09197702011

02156383001

 

  • بیمه پاسارگاد در بهارستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی