بیمه پاسارگاد بهارستان

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

مشاوره تخصصی وصدور آنلاین بیمه

instagram

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

"آژانس بیمه" سایت تخصصی مشاوره و صدور آن لاین انواع بیمه
بیمه عمرو تامین آتیه
بیمه شخص ثالث
بیمه بدنه اتومبیل
بیمه آتش سوزی
بیمه مسئولیت
و....
09197702011
02156383001

بیمه عمر و تامین اتیه کودکان

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۲۵ ب.ظ

بیمه عمر و آتیه کودکان پاسارگاد نه یک بیمه بلکه یک سرمایه

 

اگر بابت هزینه‌های تحصیل، ازدواج و مسکن فرزند خود که روز به روز سنگین‌تر می‌شوند  نگران هستید بیمه عمر و آتیه کودکان پاسارگادیک سپرده‌گذاری مطمئن با حفظ ماهیت بیمه است که آتیه فرزندتان را تامین می‌کند. همه بیمه‌های عمر پاساردگاد به این شکل هستند که شما مبلغی را بسته به میزان حقوق ماهانه در صندوق سرمایه‌گذاری ذخیره می‎کنید. این مبلغ بعد از مدتی با تعلق گرفتن سود بدان بیش‌تر و بیش‌تر خواهد شد.

 

روز خود را با پس‌انداز شروع کنید

ویژگی‌های انسان‌های موفق آینده‌نگری و دوراندیشی آن‌ها نسبت به سایرین است. با پرداخت فقط بیست هزار تومان در ماه سرمایه شما بعد از ۲۰ سال به ۶۸ میلیون تومان می‌رسد. شما سرمایه‌گذار دوراندیش در جدول زیر می‌توانید مقادیر سرمایه‌گذاری و سود خود را بعد از مدت مشخصی مشاهده کنید.

 

در هر صورت بیمه آتیه کودکان پاسارگاد به شما این تضمین را می‌دهد که سرمایه شما در پایان ۶ برابر ‌شود.

·         حداقل میزان سود تضمینی سالانه برای دو سال اول این بیمه نامه ۱۶ درصد، ۲ سال بعد ۱۳ درصد و برای سال های بعد از آن  ۱۰ درصد در هر سال است. گفتنی است سود و سرمایه پرداختی در انتهای دوره معاف از مالیات و هر گونه عوارض بوده و تمامی آن متعلق به شما خواهد بود.

 

·         دریافت وام

کلیدی‌ترین خصلت استفاده از بیمه‌نامه‌های پاسارگاد است که در آن بیمه‌گذار قادر است تا ۹۰ درصد ارزش اندوخته خود در صندوق (بدون ضامن)  وام دریافت نماید.

·         شما بین ۱ تا ۲۰ سال را می‌توانید زیر سقف این بیمه از سود قطعی و تضمینی بهره‌مند شوید که این مبلغ سرمایه قابل توجهی برای شما به وجود خواهد آورد.

·         نکته قابل توجه در این بیمه نامه این است که سرمایه پرداخت شده در پایان، تسهیلات و یا وام نبوده و نیز باز پرداخت ندارد.

  • بیمه پاسارگاد در بهارستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی