بیمه پاسارگاد بهارستان

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

مشاوره تخصصی وصدور آنلاین بیمه

instagram

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

"آژانس بیمه" سایت تخصصی مشاوره و صدور آن لاین انواع بیمه
بیمه عمرو تامین آتیه
بیمه شخص ثالث
بیمه بدنه اتومبیل
بیمه آتش سوزی
بیمه مسئولیت
و....
09197702011
02156383001

بیمه عمر وکلا بیمه عمر پاسارگاد

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳ ب.ظ

بیمه عمر برای وکلا

وکالت یکی از حرفه هایی است که دارای تنوع کاری زیادی است. یک وکیل زمانی که پرونده ای را در دست می گیرد نمی تواند پایان آن را حدس بزند. علی رغم تمام تلاش هایش می داند که هر لحظه ممکن است شواهد و مدارکی علیه پرونده موجود به دست آمده و مسیر کار را تغییر دهد. بسیاری از افراد به حرفه وکالت علاقمند هستند اما ترس از سختی های این کار مانع از این می شود که بتوانند به دنبال علاقه خود رفته و در این زمینه فعالیت کنند. اما ما برای این افراد راه حلی را پیشنهاد می کنیم که قبل از هر چیز بهتر است نگاهی به سختی های کار وکالت داشته باشیم:

 

۱- حرفه وکالت در گروه پراسترس ترین مشاغل دنیا قرار دارد و این استرس دو منشا دارد:

–       اول این که وکلا تا زمان بسته شدن هر پرونده هر روز نگران این مسئله هستند که اگر گرهی در کار ایجاد شوند چه راهکاری را باید اتخاذ نمود و همین مسئله به صورت ناخودآگاه منجر به نگرانی آن ها می شود.

–       نگرانی مهمتر زمانی رخ می دهد که پرونده آن ها با رای دادگاه برنده شده و طرف مخالف به دلیل این که وکیل را در این برد مقصر می داند لذا تصمیم به تلافی خواهد گرفت.

به هر حال تمامی استرس ها بر روی سلامت روح و جسم وکلا تاثیر گذاشته و خطر ابتلا به بیماری هایی من جمله سکته قلبی، فشار خون بالا و کلیه بیماری های مرتبط با استرس بیشتر می شود.

۲- از نظر درآمد، شغل وکالت یک حرفه خصوصی به حساب می آید تا زمانی که پرونده ای در دست باشد درآمد هم به دنبال خواهد داشت اما گاها شرایط برخی از وکلا تنزل پیدا کرده و همین امر منجر می شود که تامین مخارج زندگی دچار مشکل شد.

۳- با توجه به این که وکلا ساعات کاری مشخصی ندارند در نتیجه ساعات استراحت مشخصی در طول روز نخواهند داشت و لذا جسم و روح این افراد بیشتر آسیب خواهد دید.

۴- حجم کار زیاد در طول روز به مرور زمان توان بدنی آن ها را کم می کند. برای مثال تحقیقات نشان داده است که ضعف بینایی یکی از مشکلات شایع در میان وکلا است چرا که این افراد باید در طول روز مشغول تحقیق و تفحس برای پیشبرد پرونده باشند.

۵- و…

 

حمایت بیمه عمر از وکلا

به هر حال این سختی ها زمانی که بیمه عمر از وکلا حمایت می کند، کم ارزش خواهند شد. زیرا عمده این مشکلات بر روی شرایط مالی خانواده تاثیر می گذارد و بیمه عمر یک سرمایه کلان برای تامین مخارج خانواده، آتیه فرزندان، سرمایه کاری و حتی تامین هزینه های درمان خواهد بود.

  • بیمه پاسارگاد در بهارستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی