بیمه پاسارگاد بهارستان

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

مشاوره تخصصی وصدور آنلاین بیمه

instagram

خرید قیمت کارگزاری نماینده نمایندگی مشاوره صدور آنلاین بیمه پاسارگاد بهارستان

"آژانس بیمه" سایت تخصصی مشاوره و صدور آن لاین انواع بیمه
بیمه عمرو تامین آتیه
بیمه شخص ثالث
بیمه بدنه اتومبیل
بیمه آتش سوزی
بیمه مسئولیت
و....
09197702011
02156383001

پوشش بیماریهای خاص

سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۵۰ ب.ظ

پوشش بیماری های خاص بیمه پاسارگاد

این روزها به دلایلی مثل تغییر شیوه معیشت مردم و تکنولوژی‌هایی که ناغافل مثل قارچ سبز می‌شوند مرز بین سلامتی و بیماری باریک‌تر از یک تار مو شده است. همه ما به نحوی درگیر خطرات و تهدیدهایی هستیم که فشارهای کاری، مشکلات خانوادگی، مسائل زیست محیطی و…ما را احاطه کرده‌اند. به هر حال کنترل این بیماری‌های خاصی که بسیاری از اطرافیانمان درگیر آن می‌شوند  صد در صد در اختیار ما قرار ندارد واین احتمال برای همه وجود دارد که روزی درگیر بیماری‌های خاص شوند.

بیمه عمر پاسارگاد با تعریف مشخصی که از بیماری خاص در اساس‌نامه خود آورده از پیشروانی است که خدمت پوشش بیمه‌های خاص را به بیمه‌گذارانش عرضه می‌کند. دراین تعریف هر گونه عارضه‌ای که عملکرد اعضا بدن را مختل کند و ناشی از سرطان، سکته قلبی یا مغزی، جراحی عروق کرونر و پیوند اعضا باشد یک عارضه یا بیماری خاص تلقی می‌شود؛ به شرطی که توسط پزشک معتمد شرکت پاسارگاد مورد تایید قرار گیرد.

چه کسانی تحت پوشش بیماری‌های خاص قرار می‌گیرند؟

تمام افراد به شرطی که:

۱-      قبل از سن ۶۰ سالگی به این بیماری‌ها مبتلا شوند

۲-      ابتلا بیمه شده به بیماری حداقل سه ماه بعد از شروع بیمه‌نامه باشد

قادر هستند با انتخاب ۱۰ الی ۳۰ درصد از سرمایه عمر خود تا سقف چهل میلیون تومان از مزایا بهره‌مند شوند.

 

هیچ کس از آینده و اتفاقات آن خبر ندارد. همه آن کسانی که روزی به بیماری‌های خاص سرطان مبتلا شدند یا تحت اعمال جراحی قرار گرفتند هرگز انتظارش را نداشتند. به جز مسئله بیماری، تامین هزینه‌های درمانی دغدغه بزرگ بیماران است. پوشش بیماری‌های خاص بیمه عمر پاسارگاد همچون چتری شما را از نگرانی‌های تامین هزینه درمانی مصون می‌دارد.

سرطان‌ها (Cancer )

سرطان شامل بیماریهایی است که به وسیله حضور یک تومور بدخیم تشخیص داده می‌شوند و با رشد و انتشار غیرقابل کنترل سلول‌های بدخیم و تهاجم بافتی مشخص خواهند شد. اصطلاح سرطان فراگیر است . لوسمی (انواع سرطان خون) و بیماریهای بدخیم سیستم لنفاتیک همانند بیماری های هوجکین (Hodgkin) زیرشاخه سرطان هستند. هرگونه سرطان در جای غیر مهاجم (In situ) و کلیه سرطان های پوست به استثنای ملانوم بدخیم از تعریف فوق مستثنی هستند.

سکته قلبی (Myocardial Infarction)

از بین رفتن بخشی از اعضای قلب در نتیجه خون رسانی ناکافی همان سکته قلبی است که اصطلاح آن ر ا شنیده‌اید. تشخیص سکته قلبی بر اساس موارد زیر صورت می‌گیرد:

وجود تاریخچه درد سینه‌ای

تغییرات جدید در نوار قلب

افزایش آنزیم‌های قلبی

سکته مغزی

هر واقعه عروقی مغز که باعث نتایج و عوارض عصبی (نورولوژیک) به مدت بیش از ۲۴ ساعت شود، شامل آنفارکتوس مغزی، خونریزی و آمبولی از یک منبع خارجی مغز باشد و درعین حال  شواهد نقایص عصبی به مدت حداقل سه ماه موجود باشد در تعریف سکته مغزی قرار می‌گیرد.

جراحی عروق قلب (Coronary Artery Surgery )

انجام عمل جراحی قلب باز به وسیله گرافت عروق کرونر (CABG )، برای ترمیم ۲ یا بیشتر از عروق قلبی که تنگ و یا مسدود شده باشند جز جراحی عروق قلب قرار می‌گیرد. لزوم انجام عمل جراحی باید به وسیله آنژیوگرافی عروق کرونرتأیید شده باشد. آنژیوپلاستی یا هر نوع اقدام دیگری که از طریق  روشهای داخل عروقی انجام گیرد در تعریف این نوع جراحی نمی‌گنجد.

پیوند اعضاء اصلی بدن(Main-Organ-Graft )

دریافت عضو از طریق پیوند یکی از اعضای قلب، ریه، کبد، کلیه و مغز استخوان در زمره پیوند اعضا اصلی بدن قرار می‌گیرد.

 
پوشش بیماری های خاص بیمه پاسارگاد
پوشش بیماری های خاص بیمه پاسارگاد
ضوابط بیمه عمر پاسارگاد درباره پوشش‌ بیماری‌ها

·         پوشش تمام امراض خاص در بیمه عمر پاسارگاد مجموعا تا 200میلیون تومان و برای هر یک از پنج بیماری 40میلیون تومان خواهد بود.

·         حداکثر بعد از گذشت ۳۰ روز بعد از ابتلا و تشخیص بیماری بیمه شده باید به بیمه مراجعه کند.

·         در صورتی که بیمه شده در شروع بیمه‌نامه به یکی از بیماری‌های خاص نامبرده مبتلا بوده باشد و این مورد توسط کارشناسان پاسارگاد اثبات شود در این صورت بیمه‌گر تعهدی برای جبران خسارات نخواهد داشت.
موارد خارج از پوشش بیمه بیماری‌های خاص

·         در صورتی که سن بیمه شده هنگام ابتلاء به بیماریهای فوق بیش از ۶۰ سال باشد شامل بیمه بیماری‌های خاص نشده و اگر در دوره مازاد حق بیمه دریافت شده باشد کل مبلغ به بیمه‌گذارعودت داده می‌شود.

·         درصورت تعلیق, فسخ و یا بازخرید بیمه نامه

·         در صورتی که بیمه نامه اصلی به بیمه مخفف تبدیل شده باشد

·         ابتلا به به بیمارهای ذکر شده دراثر اعتیاد به مشروبات الکلی یا مواد مخدر

·         ابتلاء به بیماری ایدز و هرنوع بیماری دیگر که در لیست قرار نمی‌گیرند

  • بیمه پاسارگاد در بهارستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی